על החשיבות של הופעת האתר שלכם בראש תוצאות החיפוש של מנועי החיפוש אין צורך להכביר במילים. ידוע גם שרוב הגולשים מוצאים את מבוקשם בדף הראשון של תוצאות החיפוש ואינם טורחים לעבור לדף שני או שלישי. המשמעות במקרים רבים שאם אינכם בדף הראשון – אינכם קיימים, האומנם? הדרך המהירה להגיע לדף הראשון של תוצאות החיפוש היא באמצעות פרסום ממומן, אך פעמים רבות מילות החיפוש המבוקשות הן תחרותיות ומשמעות הדבר שמחיר הקלקה יקר והתמורה לא תמיד מוצדקת. איך בכל זאת בזמן קצר יחסית ניתן להגיע אל לקוחות פוטנציאלים בפעולות קידום אורגני?

קידום אתרים כולל פעולות שונות שמטרתן להביא את האתר לראש תוצאות החיפוש. עם זאת מילות חיפוש רבות הן ?ראי הערה קודמת תחרות רבה והקידום הופך לארוך עד להשגת התוצאות המבוקשות. לא תמיד לבעל העסק יש את אורך הרוח לחכות עד לקידום האתר.

איך משיגים לקוחות חדשים באינטרנט בזמן קצר?

כפי שציינו קודם קידום ממומן בגוגל או ברשת הפייסבוק מאפשר לכם להגיע ללקוחות פוטנציאלים במהירות. אך יש לקחת בחשבון שנדרש לעיתים תקציב לא קטן לתשלום על ההקלקות על המודעות. קידום אתרים אורגני להשגת תוצאות מהירות כולל קידום אתרים של זנב ארוך. המושג זנב ארוך מתייחס לחיפוש של גולשים המחפשים מעבר לביטוי אחד. למשל אדם המחפש מעצבת פנים יחפש פעמים רבות עיצוב פנים בשרון או עיצוב פנים בחיפה. הגולש המחפש את מעצבת פנים יחפש לרוב איש מקצוע הנמצא בקרבת מקום מגוריו. לרוב חיפוש של מונח שהינו זנב ארוך קל יותר לקדם וניתן לראות תוצאות במהירות רבה יותר מהביטוי עיצוב פנים או מעצבת פנים מאחר שאין עליו תחרות רבה.

פעולת קידום אתרים מקצועית תתחיל עם אפיון האתר ומחקר מילים במטרה לבדוק מהם מונחי החיפוש החשובים והמתאימים ביותר לעסק שיביאו את התוצאות הטובות ביותר, קרי לקוחות פוטנציאלים. השלב הבא כולל בניית דפים שיווקים לאור מונחי החיפוש שהוחלט עליהם. קידום של מונח זנב ארוך מאפשר להשיג תוצאות בזמן קצר והמשמעות היא חשיפה של האתר שלכם ללקוחות פוטנציאלים. חשוב לצד קידום של מנועי זנב ארוך לא לוותר על קידום של מילות מפתח תחרותיות מאחר שרוב התנועה של הגולשים עדין נמצאת שם.

לסיכום

בניית חיפוש אתרים אורגני לרוב אורכת מספר חודשים ועד שנה והיא תלויה רבות בתחרות של מילות המפתח שנקבע לקידום, יחד עם זאת חשוב שלא תוותרו על קידום של מונחי חיפוש בעלי זנב ארוך, על מנת לקבל פניות כבר בחודש הראשון של קידום האתר. בנוסף ישנם אמצעי שיווק נוספים כגון: קידום ממומן ורב מסר המאפשר לפנות באופן ישיר ללקוחות קיימים של העסק ולהציע להם מבצעים או הנחות ולשמור על קשר עם הלקוחות. לכן חשוב לבחון מספר ערוצי שיווק בתחילת הקידום. ולבחון אילו ערוצי קידום עובדים ואילו אינם מניבים תוצאות. יש לשים לב שפעמים רבות מקדמי אתרים מציעים לקדם מילות חיפוש שאינן מתאימות לאתר וקלות לקידום בשל חוסר תחרות במונחי חיפוש אלו והמשמעות היא שהקידום לא יניב את הפירות המיוחלים – לקוחות חדשים לאתר. מטרת מקדמי אתרים כאלה להשיג לכם תוצאות מהירות ולהראות לבעל האתר כי העבודה נעשתה. לכן חשוב לבחון את מילות המפתח שנבחרות ולוודא שחברות קידום האתרים לא עושות לעצמן חיים קלים.

אולי תאהבו גם

יש לכם מה להוסיף?

כתובת האימייל שלך לא תפורסם.